Palautukset

Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet 30 vrk sisällä niiden saapumisesta. Palautusoikeus on voimassa myös tuotteita myymälästämme noudettaessa. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Hyvitämme maksamanne tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille.

Oletuksena hyvitämme hinnan tilauksessa käytetyllä maksutavalla. Palauttaessasi tuotteita myymäläämme, hyvitämme hinnan käteisellä tai pankkitilille. Mikäli palautat tuotteita postitse tai Matkahuollolla, otathan yhteyttä meihin ensin. Yrityksemme toimii ympäristöä kunnioittaen ja pyrkii minimoimaan jätteen ja kuljetuksien aiheuttamaa ympäristökuormaa. Pakkaamme tuotteet kierrätettyihin, puhtaisiin ja ehjiin pakkausmateriaaleihin eli älä säikähdä pakettisi ulkoasua. Palautus on asiakkaalle maksullinen, tällä pyritään vähentämään palautuksien määrää.

Postista noutamaton tuote ei ole palautus. Meille palautunut noutamaton paketti veloitetaan palauttamalla asiakkaalle tilatun tuotteen ja palautusmaksun erotus.

Miksi noutamaton paketti maksaa? Posti veloittaa paketin palauttamisesta, säilytyksestä. Lisäksi henkilökuntamme käsittelee paketin palautuksen avaamalla, tarkistamalla ja dokumentoimalla tuotteet, sekä halutessasi pakkaa ja lähettää tilauksesi uudelleen. Palautunut paketti maksaa tällä hetkellä 20 euroa.

Palautusoikeus ei koske yksilöllisiä tuotteita kuten mittatilausasuja ja kaiverrettuja tuotteita.

Jos haluamassasi tuotteessa on jotain, mistä haluaisit lisätietoa, ota yhteys asiakaspalveluumme. Mielellämme mittailemme ja lähetämme lisäkuvia, jotta saisit juuri sellaisen tuotteen, kun tarvitset. Asiakaspalvelu avoinna tiistaista perjantaihin klo 10-17 ja lauantaisin 10-14


Virhe tuotteessa

Jos tuotteessa on valmistusvirhe, ota yhteyttä meihin. Voit myös tuoda virheellisen tuotteen myymäläämme. Sovitaan yhdessä paras tapa hyvitykseen.