Kaunis keväinen onnittelukortti, jossa aurinkoiset narsissit ja herkät orvokit loistavat raikkaissa kevään väreissä. Kortin iloinen kukka-asetelma tuo mieleen ensimmäiset lämpimät kevätpäivät, puhkeavan luonnon ja uuden vuodenajan mukanaan tuoman hyvän mielen.
Narsissit ovat kevään rakastetuimpia kukkia ja yksi pääsiäisen tunnetuimmista symboleista. Yhdessä värikkäiden orvokkien kanssa ne luovat korttiin iloisen ja valoisan tunnelman, joka sopii täydellisesti kevään tervehdyksiin, onnitteluihin ja ystävän muistamiseen.
Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit kirjoittaa siihen oman henkilökohtaisen viestisi. Mukana toimitetaan kirjekuori.
Narsissit ovat monelle kevään odotetuin merkki. Niiden kirkkaankeltaiset kukat symboloivat iloa, valoa ja uusia alkuja. Orvokit täydentävät asetelmaa herkällä värikkyydellään.
Kortti sopii erityisen hyvin pääsiäiseen, mutta myös kaikkiin kevään juhliin ja onnitteluihin. Se ilahduttaa vastaanottajaa luonnon kauneudella ja keväisellä tunnelmallaan.
Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit kirjoittaa siihen juuri tilanteeseen sopivan viestin, runon tai onnittelun.
Ei. Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit kirjoittaa siihen oman henkilökohtaisen viestisi.
Kyllä. Narsissit ovat yksi pääsiäisen tunnetuimmista kukista, joten kortti sopii erinomaisesti pääsiäistervehdykseksi.
Kyllä. Kortin mukana toimitetaan kirjekuori.
Kortin koko on 12 x 12 cm.
Kortti sopii pääsiäiseen, syntymäpäiviin, kevään juhliin, kiitokseksi sekä ystävän muistamiseen.