Tunnelmallinen postikortti, jonka kuvassa on syksyinen asetelma marjoista ja hedelmistä vanhassa ämpärissä. Runsaat sadonkorjuun värit ja luonnon antimet luovat lämpimän ja kodikkaan tunnelman, joka tuo mieleen syksyiset puutarhat, metsäreissut ja sadonkorjuun ajan.
Tämä kaunis kortti sopii erinomaisesti luonnon ystävälle, puutarhaharrastajalle tai henkilölle, joka arvostaa vuodenaikojen vaihtelua ja maalaisromanttista tunnelmaa. Kortti toimii niin onnittelukorttina, kiitoskorttina kuin lämpimänä tervehdyksenä läheiselle.
Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit kirjoittaa siihen juuri tilanteeseen sopivan viestin. Mukana toimitetaan kirjekuori.
Marjat ja hedelmät symboloivat luonnon runsautta, syksyn kauneutta ja kiitollisuutta. Kortin lämminhenkinen kuva tuo mieleen puutarhan sadon, metsäretket ja syksyn väriloiston.
Luonnonläheinen aihe tekee kortista monikäyttöisen. Se sopii yhtä hyvin syntymäpäiväonnitteluihin, kiitokseksi kuin pieneksi tervehdykseksi ystävälle tai sukulaiselle.
Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit lisätä siihen oman henkilökohtaisen onnittelun, runon tai lämpimän tervehdyksen.
Ei. Kortissa ei ole valmista tekstiä, joten voit kirjoittaa siihen oman henkilökohtaisen viestisi.
Kyllä. Kortin mukana toimitetaan kirjekuori.
Kortti sopii esimerkiksi syystervehdykseksi, syntymäpäiväonnitteluihin, kiitoskortiksi sekä luonnon ystävän muistamiseen.
Kortin koko on 12 x 17 cm.
Kyllä. Marja- ja hedelmäaiheinen kuva sopii erityisen hyvin puutarhasta, sadonkorjuusta ja luonnosta kiinnostuneille.